SÅ KÄÄR

Åååh, jag är så frustrerad över att vara ifrån Ludde. Åkte hem från Örebro idag och pratade med honom för en stund sedan. Jag säger bara det, han är fan den finaste personen som finns! Jag vet inte om jag har gjort någonting särskilt eftersom att jag fått träffa honom och påbörja ett förhållande - som snart är upp i 10 månader för övrigt - men jag ångrar det inte. Jag har aldrig varit så här kär tidigare, och jag har aldrig någonsin känt att det har varit värt att släppa in någon i mitt liv som jag gör nu.

Jag älskar honom. Mer än någonting annat. Utan honom skulle min värld gå sönder. Han har gjort så mycket fint för mig, och han betyder väldigt mycket.

En sådan som honom borde alla ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0