Planering..

Har lagt upp planer för idag och även morgondagen. Så idag ska jag vara hemma; har kastat in en maskin tvätt, ska ta reda på det som är rent; ska skriva så mycket jag bara kan och ska väl eventuellt städa rummet också.

Imorgon däremot ska jag ta mig en tur in till Humlegården och göra lite research. Kolla hur det ser ut och så vidare. Förhoppningsvis så kanske Anja gör mig sällskap, annars får jag väl åka dit själv i värsta fall.

På torsdag bär det av till Östersund, och eftersom att jag längtar som fan känns det skönt att ha saker planerade för att kunna fördriva tiden så mycket som det bara är möjligt. På det sättet kommer saker och ting gå fortare, och torsdagen kommer att komma fortare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0