GAAAAAH!!

GAH, JAG BLIR GALEN!!!!!

Var på skolan idag på förmiddagen, åkte hem vid lunch för att jag inte kunde andas mot slutet av textsamtalet. Sitter nu här och lyssnar på ljudbok (Pappersväggar av John Ajvide Lindqvist), snörvlar och försöker snyta mig om vartannat. Går inget vidare faktiskt. Som att någonting har fastnat där inne och vägrar komma ut.

Ska jag behöva snyta ut hela hjärnan eller?!

Så ikväll blir det kurering. Sov två timmar inatt bara, så förhoppningsvis kanske jag kan sova. Imorgon blir jag nog hemma, i alla fall om jag mår likadant som nu. Det kan fan inte vara hälsosamt det här!

Kan inte förkylningen bara försvinna och lämna mig ifred?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0