Finväder

Bortsett från de gånger jag har gått ut för att röka har jag nu gått ut för första gången på två dygn. Det var uppfriskande. Skönt att få komma ut och röra lite på sig. Dock så hade jag tydligen oturen på min sida idag, då jag halkade så benen vek sig. For omkull med knät som tog emot och har nu ett inkommande blåmärke. Det svider och gör ont. Till råga på allt tappade jag min nyköpta tändare också. Märkte det inte förrän jag klev av bussen hemma dock.

Så min dag har inte direkt börjat bra, men jag mår MYCKET BÄTTRE, och det känns underbart. Finns inget bättre än att känna hur förkylningen som har pågått sedan onsdags sakta men säkert tynar bort.

Resten av dagen ska jag skriva, så att jag har några sidor att lämna in imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0