Boksignering

Boksigneringen på SF idag var sjuuukt intressant! Jag mötte Ludde vid tunnelbanan och när vi kom dit stod Anders Fager och pratade och svarade på frågor. Sedan läste han upp ur sitt kommande verk, och det var riktigt, riktigt kul! Längtar tills den kommer ut så att jag får läsa mer!

Sedan fick vi våra böcker signerade, och han lovade att han skulle försöka vara snäll på textsamtalet på torsdag, haha. Och skrev: "Var rädd. Var mycket rädd!" i min bok. 

Och efter det tog vi en öl på Tapas Bar med Sandra från klassen, sedan åkte jag hem.

Så nu sitter jag här och skriver lite. Ska titta på sista avsnittet av säsong två på Grey's Anatomy och sedan titta på Pelle Svanslös. Så det blir en lugn och mysig kväll för min del.

Vad gör ni ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0