JÄVLA VANMAKT

Åh, jag hatar att vara fast i Stockholm och inte ha möjlighet att kunna göra någonting! Min syster skickade sms inatt vid halv tre och berättade att min systerdotter Emmy har hämtats av polisen för att åka in till akuten. Hon har skurit sig och slagit sönder sitt rum, blod överallt, och tvingats åka in till akuten. Så nu ligger hon på psyket.

Och grejen är att jag KAN HJÄLPA HENNE, men har inga pengar att åka upp för. Så nu är jag grymt frustrerad och vet inte vart jag ska ta vägen. Klättrar på väggarna och känner en sådan frustration att det är äckligt.

Fan, fan, FAN för att bo i Stockholm nu när hon behöver mig! Jag hatar denna vanmakt! Jag MÅSTE göra någonting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0