Ingen bra dag

Idag är ingen bra dag.

Jag är så trött och så seg & har ingenting att göra. Mitt skrivande är ju som det är, och jag har inga bra filmer som jag vill se på.

Ludwig har jag inte pratat med, och jag kan inte sluta tänka på Christian.

Just nu känns allt så märkligt hopplöst. Som om det inte finns någonting kvar förutom alla mina känslor som ligger i en enda trasslig härva inombords.

Jag vet inte riktigt vad jag vill just nu. Skolan närmar sig, men jag känner inte den där glädjen som jag borde känna över att få börja på ett nytt år med nya möjligheter. Åkte in till stan idag och fick mitt papper påskrivet som ska skickas in till CSN. Annars har min dag varit sjukt händelselös. Jag gjorde fan mer när jag var i Östersund.

Jag är trött på att vara ensam nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0