Twilight

I brist på annat att läsa så började jag på Twilight igen. Och jag fängslas lika starkt som första gången jag läste den. Försöker lista ut varför, och har nu kommit fram till att det är för att den har mycket framåtrörelse (jag har däremot upptäckt - på flera ställen - att det finns lite personglidningar). Det är rätt häftigt att kunna läsa en bok och faktiskt upptäcka saker som jag aldrig skulle ha upptäckt innan, om det inte vore för skolan. Jag har lärt mig hur mycket som helst.

Imorgon är det Valborg. Och min månadsdag med Ludwig. Jag vet, jag vet, det är faktiskt lite löjligt att räkna månaderna, men för mig har det en betydelse. Eftersom att han inte är en skitstövel som mer eller mindre alla mina tidigare killar var. Han ska laga middag, och sedan ska vi åka till Bällsta och kolla på majbrasan. Kommer att bli mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0