Söndag

Söndag och jag mår betydligt mycket bättre nu. Ska bli skönt att få komma till skolan imorgon istället för att ligga hemma med feber och andnöd.

Hade en jätte mysig filmkväll igår med Ludde. En vampyrs bekännelse med läckerbitarna som Antonio Banderas, Tom Cruise och Brad Pitt. Det är nog den enda filmen där jag tycker att Brad Pitt är riktigt snygg. Annars tycker jag bara att han ser så gubbig och tragisk ut.

Har upptäckt att Ordfront söker lite folk. Så jag ska skicka in en ansökan imorgon och hoppas på det bästa. Kanske inte världens roligaste jobb att rekrytera medlemmar, men ändå. Alltid något. Dessutom ett bra sätt att kanske få in en fot med tanke på mitt eget skrivande.

Jag tänker att jag snart ska gå och lägga mig. Men så påminns jag om att både jag och Ludde sov till halv två idag, vilket innebär att det inte är någon mening att gå och lägga sig. Kommer ändå inte kunna sova på ett par timmar. Så det blir tid till att skriva lite. Hade ingen bra fantasi till en ny text till imorgon, så nu struntade jag i det och tog bara en på måfå. Ska försöka läsa igenom allas texter en gång till också. Annars har jag en novellidé som jag tänkte jobba lite med. Läsa lite Katarina Wennstam kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0