Söndag

Jag hatar söndagar! Jag hatar denna ständiga bävan inför måndagen, inför textsamtalet och allt vad det innebär. Jag hatar att behöva tänka att jag måste läsa igenom texterna. Jag är så fruktansvärt skoltrött nu. Vill inte ha mer skola, det har blivit lite av en börda nu. Därför ser jag verkligen fram emot avslutningen på onsdag om en vecka. Ska bli så skönt att få göra något annat ett par månader.

Och har jag gjort något vettigt idag? Nej. Jag har legat i sängen och tittat på NCIS. Försökt skriva lite, men utan framgång. Har idén till novellen klar, måste bara skriva ner den.

Ser fram emot höstterminen. Men jag tycker inte om tanken att behöva lämna in mitt projekt för respons till klassen. Visst, jag uppskattar kritiken, men just nu känns det som att det ger mig mer att få kritik från en lärare. Och jag vet vem jag ska ha.

För tillfället sitter jag mest och väntar på att Ludwig ska skicka över information till mig så att jag kan skriva hans CV och skicka det till brorsan. Tänkte skicka iväg mitt också i samma veva, men pojken är ju den långsammaste människan någonsin. But still I love him.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0