Ordfront

Åh, det ser äntligen ut som att saker och ting håller på att reda upp sig! Ordfront ringde för en stund sedan och undrade om jag kunde komma förbi för ett introduktionsmöte den 10 maj klockan 18.00. Är så himla nöjd nu! Det borde nog inte vara någon fara att ringa till jobbet imorgon och säga upp mig. FY FAN VAD SKÖNT!

I övrigt har jag och Ludwig varit på Stockholmsmässan idag. Riktigt, riktigt trevligt var det. Och imorgon blir det Grönan tillsammans med klassen, vilket ska bli superkul! Det bästa är nästan att Sören ska med. Ska bli roligt att få träffa honom igen.

Jag har dessutom kommit på idén att skriva en novellsamling med döden som tema. Så kvällen kommer jag att tillbringa med att fila lite på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0