Helsingborg

Helgen har varit mysig. Hade dock inte väntat mig värsta släktträffen där nere. Syskonen, Hanna & Anders, moster Kerstin och ännu fler. Tycker verkligen inte om när det är för många i ett och samma rum. Känner mig så instängd och vill bara fly. Men det gick bra till slut.

Kom tillbaka till Stockholm klockan sex imorse. Lyckades, otroligt nog, få mig några timmars sömn på nattåget. Till skillnad från bussresan ner dit i torsdags som var rena mardrömmen.

Ska iväg till Tumba och städa imorgon. Träffa Sofia. Tvätta. Försöka få något skrivet. Är inte ett dugg motiverad till det här blocket (litteratur & samhälle), än mindre grupparbetet. Vad är syftet med det? Vad kan jag lära mig av att läsa om författare och hur deras samhälle såg ut när de levde? Gah. Orka!

Saknar Ludwig. Han kommer inte hem förrän till helgen. Och att vara ifrån varandra är väl egentligen bara nyttigt för oss och förhållandet. Lite ska man väl sakna varann ändå?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0