En deprimerande dag

Idag är en sådan dag när livet känns deprimerande. Kanske för att jag inte har gjort särskilt mycket idag. Gått igenom Johannas fördjupningstext och läst igenom några av textgruppens texter, skrivit på mina egna projekt.

Men ändå. Jag känner ingen inspiration, inte motivation eller lust längre. Allt känns bara så tungt. Jag tänker på sommaren. När vi har slutat skolan och måste jobba för att tjäna pengar. Jag vill att sommaren ska komma, men jag vill inte att den ska tillbringas i Östersund. Jag vill kunna vara säker på att jag har ett jobb, antingen här i Stockholm eller i Örebro. Så att jag kan ha Ludwig nära (jag är verkligen inte bra på distansförhållanden, även om det bara är i typ två eller tre månader).

Imorgon ska jag träffa honom åtminstone. Det ser jag fram emot. På fredag blir det Gröna Lund med klassen, och det ser jag också fram emot. Men just nu är jag bara frustrerad och extremt uttråkad. Gick och lade mig vid den här tiden igår för att jag var så trött. Nu är jag inte trött, men jag kan tänka mig att gå och lägga mig bara för att. På det sättet gör jag åtminstone någonting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0