Booooring

En väldigt händelselös dag detta! Har mer eller mindre legat till sängs och vilat upp mig, kollat lite filmer och mest tagit det lugnt. Jag kan åtminstone andas igen, och det är ett stort framsteg!

Imorgon ska jag träffa älskling vid tre. Önskar att tiden kunde gå lite fortare, så att jag slapp ha så fruktansvärt tråkigt. För att inte tala om hur ensam jag känner mig. Kan förvisso lämna rummet och vara social med Marcus, men jag håller mig hellre undan så gott det går.

Tre veckor kvar av skolan nu. Det känns udda. Och väldigt skrämmande. Fattar det inte riktigt. Och en månad kvar tills Rom (känns helt underbart). Har fortfarande inte fått tag på något jobb, och ändå söker jag som en galning. Men ska se till att skriva ut mitt CV och gå runt lite i stan imorgon, om jag ändå ska träffa Ludde däromkring. Så jag hoppas att jag hittar något, för det är verkligen inte roligt att ständigt behöva känna den där stressen och paniken inombords varje dag.

Blir nog lite mer film om en stund. Först och främst blir det en cigg och kanske några rader på romanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0