Bodyguard

Har precis tittat klart på Bodyguard, med Kevin Costner och Whitney Houston. Älskar den filmen. Problemet är att jag nu känner den där outhärdliga känslan av saknad. Längtan efter min Ludwig. Han kommer hem till Stockholm idag, tror jag. När vet jag dock inte. Jag önskar bara att han kunde vara hos mig nu. Min finaste...

Imorgon börjar skolan igen. Och jag missar ju halva dagen på grund av ångesthuset. Men det ska bli skönt att få svar på vad fan det är frågan om. Vart allt kommer ifrån. Samtidigt fasar jag. För mina minnen därifrån.

Tolv skoldagar kvar, fyra veckor, tills vi slutar för sommaren. Känns så ofattbart overkligt. Sedan börjar vi inte förrän i höst igen. Ett nytt år, det sista året, när vi får jobba med våra egna projekt. Som jag ser fram emot det!


Världens finaste, jag älskar dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0