Utkast: Sanna mina ...

Sanna mina ord, det är fan en förbannelse att vara tjej! Dessa jäääävla mensvärkar! Jag blir tokig!! Förvisso är det väl olika från tjej till tjej, men för mig är det en plåga. Varenda gång får jag så förbannat ont att jag inte orkar göra någonting. Och jag får dessutom ont i ryggen! Och det är verkligen inte kul. Jag fick min allra första mensvärk när jag var tolv och då åkte jag in på sjukhus för att det gjorde så ont, kunde knappt andas. Ett tag där var de på väg att operera bort blindtarmen, tills vi kom fram till att det var mensvärk. Och hamnar man på sjukhus för en sådan sak, ja, då är det fan illa.

Har jobbat idag. Bara i tre timmar dock. Nu ligger jag hemma och skriver, försöker slappna av. I brist på vetekuddar tog jag en flaska och fyllde med varmt vatten, så nu ligger den på magen för att dämpa smärtan. Och Osama kan jag ju så klart inte sluta tänka på. Det ska bli så skönt att få träffa honom igen... Att få vara nära honom i höst. Har lämnat in en ledighetsansökan nu, så det är färdigt. Nu ska jag bara vänta på att få det godkänt, men det måste jag ju såklart få. Det är bara idioter som nekar till ledighet om man vill plugga. Men det blir nog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0