Underbaaaart!!

Så helt jävla fantastiskt!

Sitter hos Osama nu, kär o galen! =) Anlände till Stockholm halv åtta igår morse, och var iväg på intervjun klockan elva. Tog en stund innan jag lyckades hitta rätt (gick åt fel håll först, haha) och jag fick träffa en lärare som heter Marianne. Hon är tydligen läraren inom prosan, tillsammans med en annan lärare som jag egentligen också skulle ha träffat men som fick förhinder. Men intervjun gick jätte bra. Fick berätta om mitt skrivande; varför jag skriver, vad jag skriver, hur det kom sig att jag började.. Vad jag förväntade mig av skrivarlinjen när jag sökte dit. (Tydligen så får man tillfälle att lära sig skriva filmmanus)..

"Du kan nog räkna med att få en plats här", sa hon. Det kändes så ofattbart att höra de orden, hela jag blev som ett enda stort glädjerus. Jag hade verkligen inte väntat mig att jag skulle få börja där, men som det ser ut nu så flyttar jag alltså till Stockholm i höst!!!!! =) Bye bye, Östersund!! Har pratat lite med Osama idag, och eventuellt, om det fortfarande går bra mellan oss, så kommer jag att få bo hos honom, och det skulle vara helt fantastiskt! Det skulle i så fall innebära att jag får träffa honom varenda dag, och hur underbart skulle inte det vara!?! =) Är så överlycklig och kär på samma gång att det förvånar mig att jag inte har blivit inlagd på mentalsjukhus ännu.. haha

Nåja, nu ska jag fortsätta "vara social" ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0