Ostabil morgon

Ärligt talat så kan jag nog inte påstå att det är en bra start på dagen att försova sig. Vaknade halv tio imorse, och jag började jobbade tjugo i nio. Inte så himla stabilt kanske.. Stressad som fan att jag glömde min handväska med mitt skrivblock och mina glasögon (som jag måste ha framför datorn) och hade inte tid att springa tillbaka och hämta dem. Men det ordnade sig, det gick bra i alla fall. Men imorgon blir det fan inte att försova mig. Inte en chans!

I övrigt har min dag varit händelselös. Osama kanske kommer hit nästa helg! =)=)=)=)=) Hoppas verkligen att han gör det, vill så gärna träffa honom!! Saknar honom jätte mycket.

Och på tisdag ska jag träffa Jennie och Jonas, Manne och Lisen, som gick på Wik när jag gjorde det! Ska bli sjukt kul att få träffa dem igen!!

Skrev förresten en ny dikt idag:

Ivriga händer och
trånande läppar
de dansar med åtrån
över utsvultna kroppar
letar sig fram med
passion och hetta
för att finna sin väg ut
genom det hotfulla mörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0