Jävla förkylning!

Nu är jag trött på att vara förkyld! Jag hatar att vara täppt, att hosta sönder lungorna för att det kliar i halsen, och för att inte tala om allt jävla te och alla jävla halstabletter för att dämpa smärtan i halsen. Det känns som att jag har svalt en skållad igelkott!

Skulle ha jobbat idag egentligen, men på grund av detta så blir det inte så... Så jag ligger bara hemma och känner mig som en död fisk, har ingen ork till någonting annat än att ligga i sängen och läsa och skriva och glo på TV. Jag vill inte. Dessutom finns inte Osama här hos mig, och jag saknar honom jätte mycket. Om vi kommer så långt så kommer vi hädanefter att fira våra årsjubileum på Sveriges nationaldag =) Men det har jag säkert redan sagt.

Imorgon är jag ledig, sen jag jobbar jag från onsdag till måndag. Jag hoppas då att förkylningen har börjat ge med sig i så fall, hatar att ligga hemma när jag vet att jag förlorar pengar på det. Jag är extremt rastlös dessutom, finns inget som helst roligt med att vara hemma. Okej, jag kan jobba på min diktsamling, men det skulle ju som inte skada om jag kunde få träffa folk också. Att vara hemma får mig att känna mig som en osocial kamel på vårshopping. Jävla förkylning, jag blir galen på det här!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0