I brist på titel

Novell nummer två till en eventuell novellsamling är på gång. Känns väldigt bra, har varit ledig idag och tillbringat dagen med att skriva väldigt mycket. Var in till stan en sväng under dagen och åt lunch med min syster, och kollade på valparna som hon hade. Jätte söta!! Dumboöron och minikorvar till svansar.. För att inte tala om deras ynkliga pipande.. haha.. Älskar valpar, men ingenting går upp emot ett gäng söta kattungar! ^^

Som det låter på Osama så kommer han kanske att komma hit till mig i slutet på juni. Och jag hoppas, hoppas och hoppas verkligen att han gör det! Saknar honom jätte mycket (som vanligt), kan inte sluta tänka på människan och på framtiden som jag hoppas på att få dela tillsammans med honom. Jag flyttar ju ner i augusti i och med att jag faktiskt blev antagen till Skrivarlinjen. Ska bli så sjukt kul att få göra det jag verkligen älskar att göra, och att kanske lyckas få någonting publicerat. Skulle det lyckas skulle jag bli överlycklig! Att ge ut en bok är och har alltid varit min största dröm. Jag hoppas att det blir så! Och att jag får dela den underbara stunden tillsammans med Osama. Han är helt fantastisk, och jag är så förälskad i honom att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Det enda jag vet är att jag vill att tiden ska sluta snigla sig framåt och börja ta sig fram i en rasande fart istället!

Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Börjar jobba halv sju imorgon bitti (slutar tre timmar senare, så löjligt, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0