Habibi, intervju och första jobbveckan

Det känns lite konstigt att ha börjat jobba igen. Jag kan inte påstå att jag har saknat det, men det känns skönt att ha flyttat till nya, fräscha lokaler. Till skillnad från de förra känns det som att man kan andas normalt. För att inte tala om att ta sig förbi utan att slå omkull någonting...

Jag fick ledigt imorgon, och det är jag Anna-Lena evigt tacksam för. Så klockan halv sex imorgon bitti kommer taxin hit och hämtar mig, för att ta mig till flygplatsen. Flyget ner till Stockholm går halv sju, och det känns lite frustrerande att vara sysslolös fram tills elva. Intervjun går förhoppningsvis bra, men jag är väldigt nervös. Jag hoppas verkligen att jag kommer in på skolan, att jag får chansen att börja göra allvar av mitt skrivande. Jag vill, jag vill, jag vill!!

Men det bästa med morgondagen är att jag kommer få träffa min habibi.. =)=) Saknar honom jätte mycket, och är jätte otålig! Vill inte vänta längre, men om precis ett dygn är jag tillsammans med honom, och om jag har klarat en vecka borde väl ett dygn inte vara några problem. Fast å andra sidan så blir det ju outhärdligare ju närmare jag kommer, så är det ju alltid.. Nej, nu ska jag fortsätta med min Harry Potter nostalgi och sen sova.. =)

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0