8 dagar kvar

Sååå skönt att vara ledig! Trodde att jag skulle dö på jobbet idag. Ett jätte segt pass som höll på att driva mig till vansinne av tristess, hade dessutom ont i magen och halsen. Och till råga på allt så upptäckte jag att jag hade satt på mig underkläderna ut och in! Haha, hur duktig är inte jag på en skala ett till tio?! Och hur intressant var det att veta en sådan sak?! Haha, ja, jag är väldigt trött just nu, men jag har inga planer på att sova - än. Jag är hos mamma just nu, ska vara här över helgen och umgås med henne och min syster Jessica som är här från Sthlm. Tror inte att vi ska fira midsommar, så det blir nog en lugn helg för min del. Hur kommer er midsommar att bli?! =)

8 dagar kvar tills min älskade habibi kommer hit. Jag längtar så oerhört mycket efter att få träffa honom igen! Han har varit ifrån mig alldeles för länge nu. Jag längtar tills i höst när jag ska börja på Skrivarakademin och får bo hos honom i Upplands Väsby. Jag är helt övertygad om att det kommer att bli helt fantastiskt. Sagolikt, om jag nu vågar säga det. Eller ja, det kanske är att ta i, men är man nykär så känns det som så... =)

Och jag har varit duktig idag! Har skrivit ut min diktsamling, så nu ska jag bara gå igenom den lite mer. Sen ska jag kolla upp alla förlag, och skicka in den!!! =)=) Jag hoppas att den publiceras, men jag tänker inte hoppas för mycket. Det är svårt så där i början, men lugn, var lugn, jag ger inte upp i första taget! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0