Teater & tatuering

Har börjat skriva på min teaterdialog nu. Men jag vet inte vart den kommer att hamna. Eller hur jag ska få ihop till fem, sex sidor. Teater är ju så sjukt svårt att skriva! Skulle ha åkt till stan idag egentligen, men jag var så trött imorse att jag inte struntade i det. Orkade inte. Köpte några julklappar igår till Jenny, och ett par skridskor åt mig själv. Har inte åkt skridskor sen högstadiet (7 år sen), och jag har alltid älskat det. Ska bli så himla kul!

I mellandagarna blir det eventuellt att tillbringa lite tid i Brunflo med Christian. Och få min tatuering gjord. Jag längtar så fruktansvärt mycket tills den är gjord, tills jag kan se mig själv i spegeln och se den. Jag vill NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0