Systerdotter hos läkare

Ja. Här lär det ju knappast bli mycket till jul. Min systerdotter var tvungen att träffa en läkare vid sjutiden nu ikväll på grund av halsont (löjligt, enligt min mening) så syster och hela det gänget lär ju inte dyka upp ikväll. Och när jag frågar Jenny hur det har gått hos läkaren får jag bara "jag vet inte" till svar. Så det lär ju garanterat bli att jag sitter här ensam imorgon bitti, eftersom att mamma ska jobba. Det är ju så underbart att vara ensam på julafton! Det är så TYPISKT Jenny att det alltid ska dyka upp problem. Det är alltid nånting när det kommer till henne. Jag blir inte ens förvånad längre.

Tänkte eventuellt äta julgröt hos mormor imorgon, men det vet jag fan inte om jag orkar med alls. Vet inte om jag orkar träffa allt folk med mina hormoner.

Usch. Kan inte den här mardrömmen vara över nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0