Sparadiset

Min tidiga julklapp till Ludwig är en tre timmars upplevelse på Sparadiset som ligger på Sibyllegatan. Relaxavdelningen helt för oss själva; bubbelpool, dusch & bastu, en massa färska frukter & färsk juice, och allt vad det nu är. Ska bli sjukt mysigt.

Jag tänker ofta tillbaka på den gången när vi kysste varandra för första gången. Ironiskt nog, på en kyrkogård längsmed Sveavägen. Och jag ler när jag jämför hur vi är nu till hur vi var då; idag kysser vi varandra som om vi inte kan få nog och bara vill ha mer, visar våra känslor helt öppet; då var vi så nervösa att vi inte visste hur vi skulle bete oss och stod där som fån. (Jag minns att jag höll på att få ett nervöst skrattanfall av det jag kände)

Och jag är så tacksam för att jag träffade Ludwig. Jag älskar honom. Och jag vet att han älskar mig. För första gången någonsin känner jag en trygghet med en kille, som faktiskt inte är någon skitstövel för en gångs skull, som klår allt som jag någonsin har upplevt tidigare. Jag känner mig behövd, betydelsefull, och bäst av allt - älskad. Han står verkligen vid min sida och stöttar mig, speciellt nu när jag har det jobbigt. Och jag kommer alltid att göra samma sak för honom. Prinsen i mitt liv, och jag älskar honom mer än det finns stjärnor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0