SNÖÖÖÖÖÖ!!!!!

Okej, det är mysigt med snö. Riktigt mysigt. Men just nu börjar jag känna mig less. Det har snöat i två dagar nu, och det är svinhalt (har inte köpt några nya skor så jag går med risk för att slå ihjäl mig i min högklackade stövlar med stilettklack) + att bussarna typ aldrig går. SLUTA SNÖA! Det har snöat tillräckligt för att det ska ligga kvar nu.

Imorgon är sista skoldagen innan jullovet. Sedan blir det teater- och filmmanus. Ska bli spännande. Jag åker hem till Östersund på torsdag och blir där i 1½ vecka, och bäst av allt: jag ska kanske tatuera mig!! =) Blir lite jobbigt att inte få träffa Ludwig under den tiden, men är tacksam för att vem-det-nu-var uppfann mobiltelefonen. Det är en väldigt trevlig uppfinning tycker jag =) Men på nyår, då jävlar ska jag och Ludwig ha det bra. En jätte mysig middag med lite vin, fin klädsel och lite fyrverkerier. Jag längtar jätte mycket tills dess, ska bli så himla mysigt. Sen har vi två veckors ledighet att kunna slappna av på. Ska bli skönt. Mest för att jag ska få lite tid att tänka igenom alltihop och hitta styrkan att fortsätta. Är så trött nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0