Ska jag spy så gärna över CSN

Hemskheter.

Ligger hemma med ett illamående som heter duga. Känns som att jag ska kräkas hela tiden. Är jätte hungrig, men bara tanken på mat gör mig bara ännu mer illamående. När ska det här ta slut? Jag vill inte må så här och behöva missa en massa skoldagar. Det här måste få ett slut!

Inte blir det bättre av att Ludwig är avstängd från skolan heller. Att CSN ska vara så extremt långsamma på att ge besked på ifall han får merkostnadslån eller inte, det övergår mitt förstånd.

Pia skickade ett gulligt sms till mig imorse. Det värmde verkligen, och gör mig mer inställd till att få ordning på alltihop och gå till skolan igen. Så mycket roligare när man känner att man verkligen syns, att någon vill att man ska vara där (inte för att det har den största betydelsen med skolan, men ändå). Så jag ska ta tag i det hela och åka till skolan imorgon. Mår jag illa så gör jag det, och då får det vara så. Får se till att dricka mycket vatten och äta frukt så går det nog.

Idag tänkte jag bara förbli liggandes i sängen och kolla på film. Kanske skriva lite. Vila så mycket som möjligt. Förhoppningsvis så blir det bättre så att jag kan få i mig någon form av näring.

Jag saknar älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0