Kramper i magen

Under hela helgen har jag haft kramper i magen, och jag är nu helt övertygad om att det är graviditeten som är orsaken till det. Det gjorde så ont imorse att jag inte kunde gå till skolan, så nu har jag missat ytterligare ett textsamtal, vilket jag inte är stolt över alls. Jag skäms faktiskt. Jag var inställd på att gå till skolan idag, men istället hade jag så ont att jag inte kunde kliva upp ur sängen. Och det håller inte på hela tiden heller, några minuter med ytterligare ett par minuters mellanrum. Läste om det och i värsta fall kan det vara livsfarligt om det fortsätter.

Har varit i Vallentuna i helgen, hos Ludwig. Sonja och Claes, som han bor hos, är verkligen jätte trevliga människor. Deras två söner, Emil och Olle (12 & 14) var också väldigt tillmötesgående. Älskade att vara där. Så himla mysigt var det. Kommer lätt att åka dit fler gånger.

Julen närmar sig med stormsteg. Och jag har inte hittat några julklappar. Jag har till mamma. Ludwigs julklapp är tre timmar på en relaxavdelning på Sparadiset på onsdag, med bubbelpool, dusch & bastu, färsk frukt & juice. Ska bli himla mysigt. Enda nackdelen är att vi måste gå ifrån skolan tidigare för att hinna dit. Vi går i skolan till halv fyra, och tiden på Sparadiset är bokad från och med halv fyra. Men det blir nog bra. Misstänker att vi ändå bara ska diskutera den dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0