Julen över & nyår på ingång

Så var julen över då. Nu väntar bara nyår. Jag tycker nästan att tiden går lite för fort. Det var egentligen tänkt att jag skulle åka tillbaka till Stockholm idag, men det blev inte så. Jag åker på torsdag förmiddag istället, det var billigast så. Aldrig i livet att jag sätter mig frivilligt på en buss dit ner. No way. Jag hatar bussar. 

Det här fick jag i julklapp:

1 armband från Guldfynd
4 glas
2 doftljus
1 par skridskor med tillhörande skydd
1 mobiltelefon
1 presentkort på Gina Tricot
2:a säsongen av NCIS


Nu väntar jag bara på nyår och att få träffa Ludwig igen. Ska bli så himla mysigt att få fira nyår med honom. Vår tremånadersdag är på onsdag. Förhoppningsvis så fortsätter det här förhållandet lika bra som det är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0