Hemgång imåra

Imorgon blir det tåg hela dagen. Tillbaka till Stockholm igen. Ludwig kommer och möter mig vid stationen, så det ser jag fram emot.

Just nu är jag så trött att jag skulle kunna somna. Har sprungit runt på stan idag, tillsammans med Thomas och Annika, hennes bror & hans tjej, samt deras dotter. Och otroligt nog så har jag faktiskt hittat ett par jeans till mig själv, och en topp på Gina Tricot (jag hatar Gina Tricot, men fick ett presentkort av pappas tjej, så jag kände mig skyldig till att köpa nånting därifrån). Så jag är hyfsat nöjd i alla fall.

Ikväll blir det en lugn kväll. Bara sitta och umgås med mamma lite innan jag åker tillbaka imorgon. Nyårsafton, jag fattar inte varför det är så speciellt. Det är ju bara samma sak varenda år. Orka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0