En vansinnig mamma & besatta döttrar

Mamma är inte klok!
Hon har lurat i mig att börja spela FarmVille på Facebook. Först var jag inte ett dugg intresserad, ville inte ha någonting med det där att göra. Men vad tror ni inte att jag har gjort hela dagen!?
JO, MINSANN! Jag har suttit, som EN BESATT, vid det där spelet hela dagen! Inget vettigt har man gjort (det finns i och för sig inte så mycket att göra här ute i skogen).

Skulle ha åkt till Brunflo och träffat Christian idag, men det blev av. Jag kände att jag inte orkade ta mig iväg dit, och så går det inga bussar varken hem eller dit när det är helg. Det suger.

Och morgondagen kommer förmodligen att bli likadan. Ingenting att göra, så både jag och mamma lär förmodligen sitta med det där fördömda FarmVille. Syrran är lika besatt hon. Hon skulle heller inte ha någonting med det där att göra, men hon spelar som en galning numera. Lite ironiskt egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0