Yran

är äntligen över nu, men ärligt talat så saknar jag det ändå. Åtminstone lördagen saknar jag som fan! Gick o såg Dead by April som var så sjuuukt jävla bra, och satt sedan med ett par vänner och drack. Roligt som tusan, och måste erkänna att jag faktiskt saknar att gå ut ibland.

I söndags träffade jag min älskade lilla Eijve och gick på Harry Potter med honom och hans kompis, Alex, som var en jätte trevlig tjej. Dock blev vi besvikna som tusan när begravningen aldrig visades i filmen, och att eldhavet inte varade längre. Men i övrigt var filmen grymt bra.

Idag har jag bara jobbat hela dagen. Överlevde kvällen tack vare Malin som satt o höll mig sällskap. Om det inte var en ursäkt för att hon inte orkade gå hem.. hehe =) Love you honey!
Men nu är det bara FEM arbetsdagar kvar, sen är jag tjänstledig!! Woohoo!! Kommer då att börja jobba med lägenheten på allvar, har fortfarande inte gjort mer än att packa ett par kartonger. Måste ha ännu fler kartonger hit för att kunna göra färdigt, plus att jag måste städa ut hela lägenheten också.

Nästa vecka åker jag och mamma ner till Sthlm för att lämpa av några grejer i Huddinge där jag ska bo. Sen blir det 50 årsfest hos mina kusiner, men jag vet inte om jag tänker följa med dit. En stund kanske, men inte hela kvällen. Deras fester ger mig ångest av nån märklig anledning.

Kommentarer
Postat av: Terese

Kan ju säga så att jag inte är ute efter kommentarer, men tror du det så får det stå för dig.

2009-08-04 @ 21:57:56
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0