Public Enemies

Jag har precis kommit hem efter att ha varit på bio med Thai och Patrik. Vi såg Public Enemies, men ärligt talat så tyckte jag att den var tråkig. Början var bra, men sen blev jag bara uttråkad av den och rastlös. För de som gillar action är det en film jag rekommenderar, men action är inte riktigt min grej. Åtminstone inte den filmen, vilket förvånar mig egentligen med tanke på att det var med Johnny Depp och Christian Bale. Men men.. Det är inte alltid man tycker om vissa filmer..
Patrik var i alla fall mysig.. =) Om det inte hade varit för att jag är tillsammans med Osama, hade jag nog satsat på honom ^^

Jag var iväg till Stockholm i helgen. Mitt rum som jag ska hyra är jätte fint, och större än jag hade väntat mig. Åker ner dit på fredag, och jag längtar som tusan! Min morbror gifte sig med sin kvinna i lördags (som dessutom firade sina 50 år), var hur tufft som helst. Och jag släppte loss på dansgolvet, full som alltid.. haha.. Okej, kanske inte alltid, men jag var full den gången i alla fall. En bra helg för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: JNY ©

SV: ååh tack för din åsikt! :) jag skulle sett den nu ikväll men jag har ingen ork till att se den ikväll eftersom den är ganska lång och jag har såååån huvudvärk, men ska se den till helgen :P men vad tycker du, borde man läsa boken innan? jag hatar när boken & filmen skiljer sig från varandra.. ;/ men filmen verkar sjukt bra :D

2009-08-20 @ 22:29:24
URL: http://jnyprod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0