Nära, nära

Nu känns det som att jag börjar komma någonvart. Har burit upp flera kartonger på vinden idag, och städat och hållit på hela dagen. Jobbigt som  tusan, men det känns bra att jag har fått någonting gjort åtminstone. Har bokat tågbiljett till Sthlm nästa fredag, så jag måste göra klart innan dess. Imorgon åker jag till Sthlm med mamma och morbror, och jag ser verkligen fram emot det. Jag hoppas att jag får träffa habibi =)

Det är så tragiskt att jobbet inte ser mitt budskap i mailet jag skrev i tisdags. Det enda de reagerade på var det jag skrev om min chef, men inte på det faktum att stället INTE ÄR BRA. Vad är det för fel på dem? Vad tänker de på? De tjatar och tjatar om rak kommunikation, men när jag väl kommer med den så låtsas de inte om det. DE VILL INTE SE att det är något som är fel, att det VERKLIGEN INTE ÄR BRA. Och det förstår jag inte. Varför ska de säga en sak men mena en annan?! Det är ju bara så jävla onödigt. Det är fan dags att de öppnar sina ögon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0