Mardrömmen äntligen över

Som sagt, mardrömmen är ÄNTLIGEN över, efter mycket om och men. Nu ska mina dagar ägnas åt packande och tömmande av lägenhet. Sen nästa vecka blir det flytt söderut =) Men bäst av allt - nästa helg blir det förhoppningsvis reunion på Wik med fleeeera Wikare! Såå kul =)

Träffade Manne på stan idag, så himla roligt! Precis som mig flyttar han nästa vecka, men till Uppsala, och det är ju nära o bra för ännu fler reunions =)

Min chef försökte ringa mig idag.. haha.. Så jäävla underbart! Skickade ut ett mail där jag sa precis vad jag tyckte och tänkte om den människan, och hon hade uppenbarligen tagit åt sig. Så mailet lyckades tydligen.. haha. Brukar egentligen inte göra sånt, men nu har det där helvetet gått mig för mkt på nerverna. Jag orkar inte stå å titta på längre! Någonstans måste man dra gränsen, och hon måste ju helt klart få in i skallen att det hon gör är inte bra.

Men men... Nu slipper jag den där mardrömmen, så nu kan jag bara önska alla andra lycka till som jobbar där. För er som inte gör det säger jag bara - BÖRJA INTE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0