Lördag

Den första veckan i skolan gick fort. Nästan lite för fort måste jag säga. Var lite nervös när jag kom dit första dan, men det gick förvånansvärt bra. Alla i klassen är fantastiska människor som man lätt får kontakt med. Det känns underbart. Ärligt talat så trivs jag bättre i den klassen än vad jag någonsin gjorde med klassen på Wik. Trots att jag umgicks mer med dem än vad jag gör med de i min nuvarande klass. Lite skumt kanske, men men...

Trivs jätte bra här i Stockholm! Helt klart det bästa beslutet jag någonsin har tagit. Förhoppningsvis så kommer jag att stanna kvar här nere, beroende på om jag får jobb här. Skulle vara grymt nice i alla fall.

Idag gör jag faktiskt inte så mycket. Ville gå ut på krogen, men Pete, som jag skulle gå ut med, hittade ingen hundvakt så det blir ingenting av med det =( Men det kommer såklart fler tillfällen! Jag är riktigt nöjd med mitt liv just nu, älskar varje stund. Fast jag måste dock erkänna att jag börjar bli lite rastlös. Jag var hemma hela dagen igår och blir förmodligen hemma hela dagen idag också. Känns lite tråkigt, men det ger mig åtminstone ett bra tillfälle att plugga och få någonting gjort där åtminstone. "Rummet" hette vår uppgift som ska lämnas in på måndag. Vi fick skriva vad vi ville, och jag har verkligen fått upp inspiration efter en övning vi gjorde i onsdags. Så det känns bra, men det jobbiga är att jag inte har någon skrivare. Men det ordnar sig säkert! Ska se till att köpa en egen inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0