Inte ens tre veckor kvar

Om en timme ska jag åka och jobba. Jag längtar verkligen inte. Jag vill bara slippa åka dit, önskar att jag hade varit tjänstledig nu. Och om jag hittar ett jobb i Sthlm över sommaren nästa år så kommer jag att skicka ett mail med precis alla mina åsikter om det där stället. Jag trodde att det var en bra arbetsplats, men under den tid som jag varit där har jag börjat inse hur hemskt behandlad man blir där. Det enda som gör en betydelsefull är arbetet, att man sliter som ett djur utan att ens få ett tack. Trots alla idioter som ringer in och behandlar en som skit.

I helgen ska jag försöka röja upp i lägenheten. Måste verkligen skärpa mig nu och ta tag i detta. Det är inte ens tre veckor kvar tills skolan börjar, och då ska jag hinna flytta ner till Huddinge innan det också. Är lite nervös, men också förväntansfull. Ska bli spännande att få känna efter hur det är att bo där nere, i staden där mitt hjärta alltid har funnits. Stockholm är min stad, och det har den varit sen jag var liten. Det är bara så.

Kommentarer
Postat av: emma

kikar in

2009-08-05 @ 18:47:42
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0