2 månader

Måste gratulera min älskade väninna, Jennie, som blir ett år äldre idag! För att inte tala om min älskade Osama som idag fyller sitt sista år innan 30.. =) Hur känns det, habibi?

Nästa vecka blir det Stockholm med mamma, för att lämna lite grejer i mitt framtida boende, och sedan 50 årsfest hos mina kusiner i Spånga. Ska bli intressant. Hoppas på att få träffa syrran också.

Fick tillbaka pengar från skatte igår! Nära 9000 när jag egentligen skulle ha tillbaka 3000 bara. Men så går det när man har dubbla boenden ^^ Imorgon är sista dagen på jobbet innan helg, sedan är det bara två dagar kvar. Ska bli så fruktansvärt härligt! Ska rensa bland en massa kläder och skräp under helgen, och senare i veckan ska jag införskaffa flyttkartonger. Det är snart två veckor kvar tills skolan börjar, och nu börjar jag känna att det här verkligen händer. Det är allvar! Så sjuuukt läskigt känns det, men samtidigt så FANTASTISKT! =) Jag ska ÄNTLIGEN få flytta ner till Stockholm. Och, tack o lov, ha närmare till både Osama, syrran och pappa. Men jag kommer sakna mamma och alla vänner här uppe, det måste jag erkänna.

Varför kan inte tiden gå lika fort på jobbet som den uppenbarligen gör när jag är hemma?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0