Skrivkramp igen.

Har haft skrivkramp idag igen. Känt någon slags prestationsångest över omarbetningen med Främling. Men nu har det börjat släppa lite grann, och då gäller det väl att passa på. Innan det slutar med att jag bara sitter här och stirrar mig blind på alla bokstäver.

Hoppas även på att få använda mina tre sista timmar till handledning snart och få respons som kan hjälpa mig att komma framåt och utveckla alltihop.

Imorgon väntar ännu en dag med skrivande. Får se om jag kanske har skrivit klart omarbetningen så att jag kan hoppa över till en annan av mina noveller. Har även en novell som jag har i huvudet och som jag har försökt skriva ner. Men av någon anledning så vill den inte komma ut.

Hur mycket jag än älskar att skriva så har jag mina jobbiga dagar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0