Lidingö.

For ut till Lidingö igår för att fira finaste Pelle som fyllde år. Och det var riktigt, riktigt roligt. Var länge sedan som jag hade så roligt som jag hade. Somnade runt åtta imorse och klev upp halv tolv. Pelle skulle äta lunch med sin mor, så nu sitter jag hemma i Spånga igen och måste skriva.

Tänkte även leta upp en bild av Sören som jag ska göra ett porträtt av. Kanske fixa till som jag gjorde med porträttet av Anders. Och jag är så grymt nöjd med den. Lovar att lägga upp en bild på det när han har fått den, utifall att han mot all förmodan skulle sitta och läsa detta.

Skola i veckan. En eventuell resa ut till Uppsala om ekonomin tillåter.

Vädret är lika underbart som alltid. Sommaren är på väg, and I'm lovin' it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0