City.

Inte så där överdrivet varmt idag heller.

Men ska i alla fall bege mig in mot City om en stund. Möta upp Alexandra någonstans runt halv tre. Skulle ha varit här egentligen, men flickungen har "sovit ihjäl sig", som hon så fint uttryckte det.

Ska bli kul oavsett var vi är. Har inte träffat henne på ett par månader nu. Sist var nog under jullovet när vi båda var uppe i norr. Fan, det är ett tag sedan!

Har betalat räkning till skolan. Och till Boxer. Så det är åtminstone avklarat.

Nästa vecka är sista veckan i skolan. Och avslutningsfesten. Kommer att kännas overkligt efteråt. Har ju liksom hunnit vänja mig vid att ha skola de senaste två åren. Men nu är det slut. Så nu hoppas, hoppas, HOPPAS jag att jag kommer in på Universitetet i höst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0