Kreativt skrivande

Stannade hemma idag. Fick migrän imorse och det är inte förrän nu som den har börjat släppa. Lite synd att jag skulle åka på det när det är så mycket intressant som händer på de här miniseminarierna. Men det kan inte hjälpas. Förhoppningsvis så blir det bättre nästa vecka.

Jag funderar på att söka till Kreativt skrivande på distans på Kristianstads högskola. Det var Sofia som tipsade mig om det, och trots att det är för sent att ansöka kan man tydligen göra det nu. På det sättet kanske jag kan få pengar från CSN också, eftersom att det ändå är en högskola det är frågan om. Jag kan åtminstoen hoppas.

Nu sitter jag mest och väntar på att Ludwig ska komma hit från skolan. Han slutar väl omkring halv fyra och åker hit efter det. Filmkväll ikväll tror jag det blir (som vanligt), men jag vet inte riktigt vad vi ska se för filmer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0