Inte så enkelt som jag trodde.

Är inte alls så enkelt att hitta skrivrutiner som jag trodde att det skulle vara. Tror jag överskattade mig själv för mycket. Men idag har jag i alla fall ägnat ett par timmar åt att jobba på novellerna som jag fått respons på. Har skrivit ut allt som Fager har tittat på och gått igenom dem en efter en, så helt hopplöst har det ju inte varit.

Men ska i alla fall börja lägga upp ett schema igen för mina skrivdagar. Vilka tider på dygnet som jag ska sitta och skriva på och så. Det hjälpte otroligt bra i höstas, så varför inte göra ett sådant igen? Borde ha gjort det för länge sedan egentligen.

Det märks i alla fall att jag börjar komma någonvart på sidantalet. Och det är skönt. För ju mer noveller jag har skrivna, desto mer har jag att jobba med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0