New Pictures.

Måste fan bli skärpning när det gäller uppdateringen märker jag. Trodde inte att det hade gått flera dagar sedan mitt senaste inlägg.

Har inte direkt haft mycket att göra. Mammas väninna är här, och eftersom att hon sover i min säng så vänder jag på dygnet nu när jag ändå måste sova här nere i vardagsrummet. Sova bredvid mamma kommer inte på fråga. Inte en chans.

Fast på tisdag åker hon hem till Stockholm igen, så då får jag tillbaka rummet igen. Längtar så mycket att det känns löjligt.

Har ritat mycket nu. Får mer och mer förslag från folk som är intresserade, så det är kul. Några av dem jag redan har ska ju som sagt få tjäna sitt syfte som tavlor, och några få enstaka andra som tatueringar. Och det är ju inte fy skam.

Här är några av mina senaste:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0